2.png

Nayan brengt de fysieke en digitale wereld samen

zone 

industry baby

website

Beeld je even in: je zit al dagenlang op het puntje van je stoel. Je kijkt zo hard uit naar je online bestelling. Komt dan eindelijk de bezorger, open je dolenthousiast het pakketje en... valt de inhoud toch serieus tegen. Da’s balen! Nu is er nog gedoe voor die terugbetaling en dat retourneren of wisselen. Dat is maar één van de problemen die Nayan verhelpt: zij zorgen er bijvoorbeeld voor dat je je pakketje in de winkel kan retourneren. Geen gedoe met verzendlabels en dozen. Handig!

Nayan helpt merken groeien met hun omnichannel model voor e-commerce. Bedrijven hebben verschillende kanalen die ze kunnen gebruiken om hun klanten te bereiken. Nayan kent deze door en door en ontzorgt hun klanten van dit complexe werk. Resultaat: de webshops én hun klanten blij. Win-win, noemen ze dat!

Hoe je Nayan kan beschrijven? Future-proof, creatief en eigenzinnig. Ze spelen altijd in op de nieuwste trends en doen alles voor een tevreden klant. En er is meer: bij Nayan kunnen alle collega’s gewoon helemaal zichzelf zijn. Dat zorgt voor een diverse mix van nationaliteiten en persoonlijkheden op de werkplek. En daar zijn ze fier op!